Farbror Arnes och Juicy Couture i glassigt samarbete
18 mars 2024
Det har uppstått kärlek mellan Farbror Arnes och Juicy Couture i vår. Tillsammans lanserar de nu en kampanj fylld av rosa, fluffighet och 00-talsnostalgi.
Läs mer
Smakerna Churros, smultron och karamellmonster är några favoriter som står i centrum för årets nyheter inom dessertglass.
6 mars 2024
Triumf Glass är stolta över att presentera årets sommarglass, Gammaldags Gräddglass Smultron – Sommar Special. Denna glass kombinerar färsk, svensk gräddglass med den friska sötman av smultron och vanilj tillsammans...
Läs mer
Triumf Glass och Leo’s Lekland lanserar ett nytt flerpack till familjens alla glassälskare
27 februari 2024
Triumf Glass och Leo’s Lekland inleder ett nytt samarbete som tar leklandet till frysdisken. Tillsammans lanserar de nu Leo’s Djungelmix – ett flerpack med några av Triumf Glass allra mest...
Läs mer
Triumf Glass förstärker sitt hållbarhetsarbete genom samarbete med CarbonCloud
7 februari 2024
Triumf Glass och CarbonCloud går hand i hand mot en mer hållbar glassframtid. Genom CarbonClouds forskningsbaserade SaaS tjänst ökar Triumf Glass transparensen kring sitt klimatavtryck hela vägen från råvara till...
Läs mer
Farbror Arnes sponsrar årets största modehändelse – ELLE-galan 2024
7 februari 2024
Farbror Arnes, Triumf Glass premiumvarumärke, presenterar stolt sitt sponsorskap för årets mest glamorösa modehändelse – ELLE-galan 2024. Med den nya smaken Marshmallow i fokus kommer galakvällen prydas av rosa fluff.
Läs mer